אלמנטים חשובים בעיצוב אתר 2020

עיצוב אתרים בשנת 2020 צריכה להתחשב בהרבה היבטים מודרניים חדשים ולקווי העיצוב הנהוגים, ריכזנו עבורכם כמה אלמנטים שרוב האתרים שנבנים היום מכילים אותם ולא חשוב באיזה נושא האתר.

אם אתם בהליך של בניית אתר כדאי ואף מומלץ לבקש מהמעצב/ת שלכם להוסיף את האלמנטים האלו בתבנית העיצוב.

4 אלמנטים חשובים לעיצוב האתר

• כפתור צ'אט בוואטסאפ – וואטסאפ היא רשת הצ'אטים הפופולארית ביותר בעולם כבר למעלה מעשור, על ידי כפתור פשוט אך בולט תאפשרו לגולשים שלכם ליצור עמכם קשר בצורה יעילה ביותר, כזו יעילה שלחיצה אחת שלהם על הכפתור כדי לשוחח איתכם תחשוף בפניכם את הטלפון האישי של לקוח פוטנציאלי (רוב שאר אפשרויות הצ'אטים הלקוח הוא אנונימי) לכן יש לדרוש מהמעצב/ת שיצרו כפתור צ'אט לוואטסאפ במקום בולט בתוך ערכת העיצוב.
• כפתורי שיתוף – היום אנו חיים בתקופה שידיעות וויראליות מחזיקות כוח בלתי מוגבל, באמצעות לחיצה על כפתור שיתוף באחת מאפשרויות השיתוף הוויראליות (וואטסאפ, פייסבוק, אינסטגרם, פינטרסט וכ"ו) אתם יכולי םלהיחשף בלי כל מאמץ מצדכם ובלי להוציא אפילו שקל בפני מאות, אלפים, עשרות אלפים ואף מאות אלפים של אנשים.
• אזור קטן אודות להגברת האמינות – פיצ'ר מאד פופולארי היום הוא אזור קטן בתפריט הצדדי של האתר שמציג כל הזמן את אודות האתר / הבעלים של האתר, פיצ'ר זה גורם לאנשים להזדהות ולרמת האמינות לעלות ובכך תוכלו לגרום להם לעשות יותר פעולות המרה באתר.
• התאמה מלאה למובייל – מיותר להוסיף, אבל אי אפשר בלי…. התאמה מלאה ותקינה של עיצוב האתר לגולשים במובייל היא הכרחית כיוון שרוב תנועת הגולשים היום מגיעה מטלפונים סלולאריים ואף גוגל נוטה לדרג נמוך אתרים שהעיצוב שלהם לא תואם למובייל.

מרחבי הרשת:
סיבים אופטיים – הצטרפו לשירות yes+FIBER ותוכלו ליענות מאינטרנט מהיר במיוחד בתשתית סיבים אופטיים
מטרנה – כתבה באתר ד"ר אפי
אייפון 15 – האייפון החדש מבית אפל
מטרנה – כתבה אודות מטרנה באתר כלכליסט