גוגל ביזניס הוא חובה עבור כל עסק מקומי

יש לכם עסק מקומי (או רשת עסקים מקומיים) ולא שמעתם עוד על גוגל ביזניס? מהר תפתחו חשבון חינם, אתם מפספסים לקוחות!!!

בכתבה זו נביא בפניכם את כל המידע שצריך לדעת על גוגל ביזנס ולמה הוא כל כך חשוב לעסקים מקומיים.

מה זה גוגל ביזניס בכלל?

גוגל ביזנס הוא שירות אשר גוגל פתחה עבור עסקים מקומיים, באמצעות פתיחת חשבון גוגל ביזנס ואימותו (נעבר על שלב האימות מאוחר יותר) תוכלו ליהנות מהמון חשיפות הקשורות לביטויים של העסק שלכם, תוכלו לאפשר לאנשים להשתמש בשירותי הניווט של גוגל מפס אליכם לעסק, תוכלו לחשו את פרטי ההתקשרות עמכם ואפילו לתקשר בהודעות ישירות דרך חשבון הגוגל ביזנס שלכם עם לקוחות המעוניינים במידע נוסף.

למה זה כזה חשוב לעסקים מקומיים?

חשבון גוגל ביזנס הוא קודם כל חשבון חינמי המתאפשר על ידי אימות פיזי של גוגל לכתובת העסק שלכם, ברגע שהכתובת אומתה תוכלו להיחשף לקהל יעד בקרבת העסק שלכם בלי להחזיק אתר, בלי לשלם על שיווק ובלי לדעת יותר מידי על שיווק הכל פשוט וקל לתפעול.

אם אתם עסק מקומי שיש או שאין ברשותו אתר אינטרנט ואתם מעוניינים להיחשף בפני קהל יעד נוסף (איזה עסק לא ירצה להיחשף בפני קהל יעד?) אז גוגל ביזנס הוא פתרון מעולה וחינמי עבורכם.

איך פותחים גוגל ביזנס?

היכנסו עם חשבון הגוגל שלכם (החשבון של הג'ימייל שלכם) רשמו במנוע החיפוש גוגל ביזנס והיכנסו, לחצו צור חשבון, מלאו את כל הפרטים ובקשו אימות באמצעות גלויה, הגלויה תשלח אליכם לכתובת העסק שמילאתם בפרטים ובתוכה קוד אימות, כנסו לחשבון הגוגל ביזנס שלכם שוב ומלאו את קוד האימות בשדה המתאים.

מרחבי הרשת:
יורם קראוס – מכיסא המנכ"ל אל פסגת ההר המסוכן באירופה ובחזרה