דפי נחיתה חייבים להיות מעוצבים באופן קפדני ואיכותי, בכדי להעלות ולשפר את יחס ההמרה. עיצוב דפי נחיתה הינו תחום גדול ונתון לפרשנויות מגוונות. עם זאת, העיצוב חייב לשמור על מספר עקרונות בסיסיים, וביניהם, מיעוט מלל והדגשת המוצר או השירות. דפי הנחיתה חייבים להיות מעוצבים בצמצום, באופן שיבליט את המסר השיווקי, ואת הערך המוסף הקיים לגולשים אשר ישאירו את פרטיהם. עיצוב זה נועד להסרת ההסחות הקיימות על הגולשים האקראיים, במטרה להפוך אותם לקונים פוטנציאליים.
בוני דפי הנחיתה יעצבו אותם תוך שימוש נרחב בוידאו, תמונות או מסרים קליטים וקצרים. בשונה מאתר הבית המלא תכנים, דפי הנחיתה חייבים להדגיש מסר ולהוות חלק מקמפיין גדול יותר אשר נועד להכיר את המוצר או השירות ללקוחות. הצבעים אשר ישמשו את דפי הנחיתה יכולים להילקח מאתר הבית, מצבע אריזת המוצר או מהצבעים הנפוצים לשירות זה ברשת.
איך מעוצבים ובנויים דפי נחיתה?
בדרך כלל דפי הנחיתה יהיו מעוצבים כדפים עצמאיים, בעלי עמוד אחד. מטרת הדפים היא שהגולשים האקראיים ישאירו את פרטיהם. ולפי הידוע, מידת הסבלנות של גולשים אלה הינה מועטה, כך שהם אינם רוצים לקרוא דפים רבים של תוכן ומעוניינים לדעת "מה יוצא להם מזה", באופן המהיר ביותר. גם אם דפי הנחיתה מעוצבים כשני שלבים, יופיע דף עצמאי עם פירוט השירות או המוצר (רצוי באופן ויזואלי), כאשר בשלב השני יופיע דף השארת הפרטים האישיים.
דפי נחיתה צריכים להיות מעוצבים באופן שיענה על דרישות הלקוחות וקהל היעד הספציפי אליו הם מכוונים. למשל, לשירות פנסיוני או מוצר אחר הפונה לקהל יעד מבוגר יותאמו סרטונים, תמונות, צבעים וגודל פונטים אחר מאשר דפי הנחיתה מיועדים לקהל יעד צעיר ודינאמי יותר. בכל מקרה, דפי נחיתה מסורתיים ייבנו כך שתוכן גוף הדף נמצא בצד שמאל וטופס המידע ויצירת הקשר נמצא בצד ימין.
למה צריך לעצב דפי נחיתה?
עיצוב דפי נחיתה עונה על דרישות העסק ויכול לשפר את רווחיותו באופן ניכר. כדאי לנסות את העיצובים השונים, כמו גם את מילות המפתח השונות במספר מבחנים סטטיסטיים, בכדי לקבוע בוודאות את יעילותם. לפעמים יהיה צורך בעיצוב מספר דפי נחיתה, כאמור על פי קהלי היעד השונים ובכדי להשיג את המטרה הנחשקת.
כך או כך, כדאי לשמור על הכללים הנהוגים ועל המשך הקשר עם הגולשים האקראיים. מעבר לעיצוב המושך, נהוג להציע ללקוחות הפוטנציאליים ערך מוסף, בכדי לשפר את המוטיבציה שלהם להשאיר פרטים, כמו למשל שליחת עיתונים קוונים, ספרים אלקטרוניים או קופונים להנחה.
תגובות אחרונות