חבילת עיצוב אתר 3

עיצוב אתר בסיסי

גרפיקה בסיסית

20 עמודי עיצוב

 חבילת עיצוב אתר 1

עיצוב אתר בסיסי

גרפיקה בסיסית

10 עמודי עיצוב

 חבילת עיצוב אתר 1

עיצוב אתר בסיסי

גרפיקה בסיסית

5 עמודי עיצוב

 

קידום אתרים אורגני או שיווק במדיה החברתית.

קידום אתרים אורגני או שיווק במדיה החברתית – מה מתאים לי?

ישנן דרכים שונות לקדם אתרים, ובעיקר בתקופה שבה התחרות בין האתרים והרצון למשוך תשומת לב הם רבים מאד. שיווק בפייסבוק או קידום אתרים במנועי חיפוש יכולים להיות דרך מצוינת לשווק את האתר, תוך שימוש באלמנטים מתקדמים. קידום אתרים בגוגל ושיווקם ברשתות החברתיות, חשוב שייעשו על ידי חברות המתמחות בכך על מנת לנצל את יתרונותיהם של פתרונות אלה ולהביא להצלחתו של העסק וקידומו של האתר.

מהו קידום אורגני

קידום אורגני הוא אחת משיטות הקידום הנפוצות כיום. לצד שיווק בפייסבוק, מציע קידום אורגני, הנעשה על ידי מומחים בתחום, אפשרות לחשוף את האתר או את העסק לכמה שיותר גולשים או לקוחות. שלא כמו קידום האתר באופן ממומן, קידום בדרך זו נעשה בדרכים שונות, כמו הוספת ובניית קישורים, כמו כתיבתן של כתבות תדמית שונות או אפילו עבודה משותפת עם בעלי אתרים אחרים. מטרתו המרכזית של הקידום האורגני היא למקם את האתר כמה שיותר גבוה בתוצאות החיפוש במנועי החיפוש ולכן הוא חלק בלתי נפרד משירותי קידום אתרים במנועי חיפו כל מה שנדרש מהגולש הוא להקליד את מילת החיפוש הרלוונטית, ולקבל רשימה ארוכה של תוצאות שונות. קידום אורגני יעזור למקם ברשימה המתקבלת את האתר בעמודים הראשונים ולכן יביא לחשיפה גבוהה יותר.

מהו שיווק באמצעות מדיה חברתית

דרך נוספת לקדם אתרים היא באמצעות המדיה החברתית, באמצעות הפייסבוק בעיקר. לצד קידום אתרים בגוגלישנן הרשתות החברתיות המהוות כלי יעיל במיוחד לצורך חשיפתו של האתר לכמה שיותר גולשים ולקוחות פוטנציאליים. השיווק ברשתות אלו נעשה באמצעות פרסומים שונים, סטטוסים מיוחדים ואלמנטים אחרים, שנועדו למשוך את תשומת ליבם של החברים בקבוצה או הגולשים האחרים. רבים מבלים שעות רבות במהלך היום ברשתות החברתיות השונות, ובמיוחד בפייסבוק. ולכן, רשת חברתית זו מהווה מקום מתאים לפרסום ולשיווק אתרים שונים.

באיזו אפשרות כדאי לבחור

אין צורך לבחור באחת משתי האפשרויות. אפשר לשלב בין השתיים. למי שחשוב לקדם את האתר שלו ולהביא להצלחתו של העסק, חשוב לבחור בקידום אורגני אך מומלץ גם, ובמקביל, להיעזר ברשתות החברתיות השונות, ובמיוחד בפייסבוק כדי להביא לחשיפתו של האתר. כדי לעשות את זה נכון, ניתן לפנות אל חברות קידום אתרים המתמחות בשירותי קידום אורגני ושיווק באמצעות הפייסבוק. חברות אלו, ובעזרת כלים מתקדמים, מבצעות את הקידום והשיווק באופן הנכון, תוך התאמה אישית לצרכיו של בעל האתר ולמהות העסק עצמו.

לסיכום

לרשתות החברתיות, ולאינטרנט בכלל, כח עצום ואפשרות לקדם בעלי עסק בצורה משמעותית. כדאי לנצל את היתרונות הרבים של הפלטפורמה הזו ובעיקר כדאי גם לפנות אל הכתובת הנכונה, שתעשה זאת עבורכם. מומלץ להכין תכנית עבודה, להגדיר יעדים ולבחון את דרכי הקידום השונות והאמצעים הטכנולוגיים הקיימים, המאפשרים לבצע זאת בצורה הטובה ביותר.

Back to Top