4 פקטורים הכי חשובים בקידום אתרים

קידום אתרים אורגני בגוגל עבר המון שינויים בעשרת השנים האחרונות, ממש לפני עשור קידום האתר נשען כמעט 80% על פרופיל הקישורים החיצוניים אל האתר, הרבה פחות על קוד האתר והרבה פחות על איכות התוכן, מאז ועד היום קהילת מקדמי האתרים הייתה עדה לכמה עדכוני אלגוריתם של גוגל שעשו שינוי דרמטי בצורה שגוגל מייחס לתוכן איכותי, למיקום גיאוגרפי, לחוזק המותג ולאמינות שלו.
ריכזנו עבורכם את מה שאנחנו מחשיבים ל4 הפקטורים הכי חשובים בקידום אתרים נכון לשנת 2020, כמובן שיש עוד פקטורים ועוד דברים שמקנים לכם נקודות זכות בעיני מנוע החיפוש של גוגל אבל אלו הדיל ברייקר שבלעדיהם לא תוכלו להתקדם כמעט על שום ביטוי.


4 פקטורים לקידום אתר


• נקי מבעיות טכניות שמפריעות או חוסמות סריקה – הדבר הראשון והכי חשוב שגוגל צריך כדי בכלל להתייחס לאתר שלכם הוא אתר שמבחינה טכנית ניתן לסרוק אותו מן הסתם, אם האתר שלכם חוסם את הרובוטים של גוגל, או עושה משגיאה כזו ואחרת הפניות ושגיאות לעמודים (404 או 500 ) אז הרי שלא משנה שום דבר אחר יהיה בלתי אפשרי לאנדקס את האתר.
• תוכן איכותי וממוקד מאד – תוכן איכותי קיבל משמעות מאד גדולה לדירוג האתר בעיני גוגל, התוכן שלכם צריך להיות מקורי, עשיר מאד במידע רלוונטי, תמונות מקוריות, סרטונים, המחשות, קבצים להורדה וכ"ו… כל פרט שיעשה את התוכן שלכם עשיר וטוב יותר מאשר של המתחרה יזכה אתכם בדירוג מצד גוגל.
• מיקום גיאוגרפי – במשך השנים גוגל התחיל לתת חשיבות מאד גבוה למיקום העסק בתוצאות החיפוש כך שאם קידמתם ביטוי של "השכרת נגררים" והעסק שלכם שוכן באזור הצפון סביר להניח שהוא יופיע בדירוגים גבוהים למי שיחפש את הביטוי באזור הצפון ובדירוגים די נמוכים לאנשים מהדרום שיחפשו את הביטוי… יש לקחת זאת בחשבון, כמו כן יש באפשרותכם להקים עמוד גוגל ביזנס שמאפשר לכם להשיג עוד תנועה, להגביר את האמינות שלכם בעיני הגולשים ולאפשר פניות ישירות משם.
• מיתוג – גוגל מיחס חשיבות מאד גבוה לעסקים ממותגים ואמינים, ברגע שיש לכם מותג חזק ואמין אתם תקבלו דירוגים טובים יותר.