חבילת עיצוב אתר 3

עיצוב אתר בסיסי

גרפיקה בסיסית

20 עמודי עיצוב

 חבילת עיצוב אתר 1

עיצוב אתר בסיסי

גרפיקה בסיסית

10 עמודי עיצוב

 חבילת עיצוב אתר 1

עיצוב אתר בסיסי

גרפיקה בסיסית

5 עמודי עיצוב

 

בחירת חברת בניית אתרים.

התפתחות האינטרנט בשנים האחרונות הובילה בעלי עסקים וארגונים רבים למקד את עצמם לקהל יעד הרבה יותר פוטנציאלי והשגת חשיפה מקסימלית אשר באמצעותה יוכלו ליצור רווח רב יותר.
באמצעות בניית אתר אינטרנט מקצועי עבור העסק דרך חברה לבניית אתרים, עסקים יכולים לשווק את שירותיהם ומוצריהם המובילים לקהל יעד אשר מחפש שירותים אלו ומעוניין בהם.
אך קודם כל חשוב לבחור חברה מתאימה לבניית אתרים אשר תספק עבורכם את השירות המקצועי ביותר, תעמוד בתקציב שלכם וכמובן תפתח עבורכם אתר אינטרנט בהתאמה אישית בהתאם למטרותיכם.

עקרונות חשובים בעת בחירת חברה לבניית אתרים

– בעת בחירת חברה לבניית אתרים רצוי לפנות למנוע החיפוש אשר מציע עבורכם מבחר רחב ומגוון של חברות מקצועיות בתחום. בדרך כלל העמוד הראשון מכיל בתוכו את החברות היותר מקצועיות, כמו כן ישנם חברות רבות אשר מציעות שירותי בניית אתריםבחינם, שירותים מסוג זה יכולים לעתים להזיק לעסק יותר מאשר להועיל, עוד על כך בהמשך.
– רושם ראשוני – מבחינת קידום אתרים, תגית ה- Title ותיאור ה-SEO של אתר האינטרנט במנוע החיפוש משפיע רבות על בחירתו של הגולש בתוצאת החיפוש, על כן יש צורך לכתוב מידע מקצועי ומופנה עבור הגולש, שירותים שלכם בקצרה ומקצועיות החברה. בעת כניסתו של הגולש לאתר החברה דבר ראשון בו הוא מבחין זה כמובן עיצוב אתר האינטרנט ועל כן חשוב כי עיצוב אתר האינטרנט יהיה אטרקטיבי, ייחודי ומודרני בשילוב הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, כלומר במקום טכנולוגיית Flash טכנולוגיית jQuery, עמידה בתקנים המובילים ובסטנדרטים הגבוהים ביותר על מנת לבנות אתרים פונקציונליים, מודולריים ודינמיים בהתאם למטרות הלקוח. בנוסף על כך על ידי כתיבת תכנים איכותיחים ומקצועיים באתר, הגולש יכול להבין אודות רבמת המקצועיות של החברה ולזקוף זאת לזכותה של החברה בכך שהגולש יהיה מעוניין לעבוד עמם.
– תיק עבודות – במידה והגולש אהב את אתר האינטרנט שלכם מבחינת רושם ראשוני, מומלץ עבורו להציץ בתיק העבודות שלכם, תיק עבודות מקצועי אשר מציג עבודות מקצועיות בעלות עיצוב ייחודי וגיוון קונספט מצד המעצב הגרפי של החברה תוך מיון על פי סוגי אתרים, בין אם מדובר באתרים קטלוגיים, חנויות וירטואליות או אתרים תדמיתיים.
– מחיר – מחיר מהווה פרמטר חשוב בקביעת החלטה האם לעבוד עם חברה מסוימת או לא, יש לקחת בחשבון כי במידה והנכם מעוניינים באתר אינטרנט בעל המודולים והפונקציות המקצועיות ביותר לבניית אתר מקצועי ברמה הגבוהה ביותר, המחיר יהיה בהתאם, כמו כן התחרותיות בשוק גבוהה אך עדיין ניתן למצוא אתרים רבים במחיר זול. גובה המחיר תלוי באיכות החברה אך לא תמיד, על כן יש לעיין על החברה, לראות תיק עבודות ולהבין אילו שירותים מסופקים עבורכם במסגרת העסקה.

Back to Top