למידת מקצוע בתחום המחשבים

אם גם אתם מחפשים קריירה רווחית, יציבה ועם אופק ברור, מקצוע בתחום המחשבים זוהי בהחלט מטרה טובה לכוון אליה, אך כמובן שהמושג הזה הוא רחב למדי. אם עדיין לא ברור לכם בדיוק למה אתם מכוונים, הנה כמה מהמקצועות הבולטים בתחום שחשוב שתכירו. בהצלחה!

הנדסאי תוכנה

הנדסאי תוכנה אחראי בכל מה שקשור בבנייה ויצירה של התוכנות בחברות הייטק ובחברות שונות במשק (למעשה כל חברה המשתמשת בתוכנות שונות). ההנדסאי הוא לא זה שבהכרח ממציא את התוכנה, אך הוא אחראי על התפעול בפועל לפי הוראות המפתחים. תפקיד מצוין שהוא הרבה פעמים קרש קפיצה לתפקידים נחשקים אפילו יותר.

מפתח תוכנה

מפתחי תוכנה אחראים לתכנון, קידוד ובדיקת תוכניות מחשב ויישומי מחשב. הם עובדים עם פלטפורמות ושפות תכנות שונות כדי ליצור פתרונות תוכנה העונים על צרכי המשתמש הספציפיים. למפתחי תוכנה יש ביקוש רב בתעשיות רבות במשק והם לוקחים תפקיד חשוב בפיתוח מוצרי תוכנה חדשניים.

דאטה סיינטיסט

מדעני נתונים מנתחים ומפרשים נתונים מורכבים כדי לחשוף דפוסים, מגמות ותובנות שיכולים להניע החלטות עסקיות. הם מיישמים מודלים סטטיסטיים וטכניקות משין לרנינג כדי לחלץ מידע בעל ערך ממערכי נתונים גדולים. מדעני נתונים עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם מומחים שונים ובפרט מתכנתים, כדי לפתח פתרונות מונעי נתונים ולשפר תחומים כמו בינה מלאכותית וניתוח, חיזוי וקבלת החלטות מונעת נתונים.

מנתח אבטחת סייבר

עם האיום הגובר של התקפות סייבר, מנתחי אבטחת סייבר מבוקשים מאוד. אנשי מקצוע מנוסים מבטיחים את אבטחת מערכות המחשוב והרשתות על ידי הטמעת אמצעים לאיתור ומניעת גישה בלתי מורשית, פרצות מידע ואיומי סייבר אחרים. התפקיד גם כולל איסוף וניתוח נתונים, פיתוח פרוטוקולי אבטחה ותגובה מידית לאירועים כדי להגן על ארגונים מפני סיכונים פוטנציאליים.

מרחבי הרשת:
סיבים אופטיים – הצטרפו לשירות yes+FIBER ותוכלו ליענות מאינטרנט מהיר במיוחד בתשתית סיבים אופטיים
מטרנה – כתבה באתר ד"ר אפי
אייפון 15 – האייפון החדש מבית אפל
מטרנה – כתבה אודות מטרנה באתר כלכליסט