כל אחד שנמצא בתהליך של בניית אתר אינטרנט חדש או שדרוג וחידוש האתר הקיים שלו יודע ומבין את החשיבות של עיצוב האתר.
לעיצוב האתר יש השפעה גבוהה על חוזק המותג, על איך קהל היעד שלנו יתפוס את המותג שלנו, על הייחודיות שלו ולכן הרבה פעמים אחת השאלות שעולות היא מה עדיף – להשקיע בערכת עיצוב ייחודית ובלעדית שאין אותה לאף אחד או להסתפק בערכות עיצוב מוכנות של וורדפרס שפותחו על ידי מעצבים מכל העולם ונמכרות החל מ-69$.
אז מתי כן ומתי לא?
אז נכון, למעצבי אתרים יש את הניסיון ואת כל הידע שצריך בכדי לעצב את האתר שלכם על פי תרבות הגלישה המקובלת בתחום שלכם, עדיין לפעמים לא כדאי להשקיע אלפי שקלים בתבנית עיצובית מקורית כי בגדול, גם אין לזה סוף ועל כל תוספת קטנה שאנחנו מוסיפים את האתר בשביל לשדרג אותו, אנחנו מוסיפים עוד כסף.
יחד עם זאת, יש מצבים שכן כדאי להשקיע בעיצוב מקורי, בעיקר כאשר מדובר במותג חדש שאף אחד עדיין לא מכיר, אתר שבא לעורר באז מאוד גדול במטרה לפרוץ את השוק ויש עוד כל מיני מצבים שכדאי לבנות את העיצוב של האתר מאפס. כאן נכנס לתמונה האדם או החברה שבונים לכם את האתר ויעזרו לכם לקבל את ההחלטה הכי מקצועית ונכונה לאתר שלכם.
בלי קשר לאם בחרתם עיצוב מקורי או עיצוב קיים, בתהליך העיצוב של האתר, כדאי לקחת בחשבון פריסה וצבעוניות ולהתאים אותם לערכי המותג או לחלופין להתרשם מעיצובים שאתם מתחברים אליהם וכך ליצור איזשהוא כיוון.
תגובות אחרונות